Widgetized Sidebar

This panel is active and ready for you to add some widgets via the WP Admin

  • Home Vsaďte na chytrou reklamu aneb proč je dobré vsadit na reklamní textil a jiné předměty
Vsaďte na chytrou reklamu aneb proč je dobré vsadit na reklamní textil a jiné předměty

Vsaďte na chytrou reklamu aneb proč je dobré vsadit na reklamní textil a jiné předměty

Jak muže, tak i ženy obecně více láká reklama ve formě dárkových předmětů. Naopak hojně využívaná reklama v médiích takový úspěch nemá. Jak je to možné?

Vsaďte na chytrou reklamu aneb proč je dobré vsadit na reklamní textil a jiné předměty

 

 Každá firma potřebuje k propagaci vhodně zvolenou formu reklamy. O tom co je vhodná forma by se však dalo diskutovat dlouho. Zatímco jsme v médiích přehlceni nejrůznějšími reklamami, které ale spíše odpuzují, než lákají zákazníky, stále méně firem vsází na osvědčenou a léty prověřenou reklamu v podobě dárkových předmětů. Ale právě praktické dárečky, zákazníky přilákají, pomohou také přinést pozitivní ohlasy a rozšířit reklamu mezi lidi nenásilným a příjemným způsobem.

složená trička

Čemu dávají přednost muži a čemu ženy? 

Muži mají obecně v oblibě především reklamní trička, mikiny nebo čepice. Ženy jsou praktičtější a rády dostávají reklamní propisky, tašky, hrnečky nebo jiné kancelářské potřeby. Reklamní trička obecně společně s propiskami vedou v oblíbenosti reklamních předmětů a dají se velmi prakticky využít každý den. A to právě to, co každá firma potřebuje. Oslovit zákazníka reklamou, na kterou nebude nadávat, naopak bude si pochvalovat, že dostal něco, co se mu bude v běžném životě hodit. Takto se dá oslavit široký okruh potencionálních zákazníků a za minimální náklady. Přitom s velkým ohlasem.

Vždy je lepší vsadit na neotřelý a přitom jednoduchý styl triček, barvy uzpůsobte logu firmy a tomu, co je vám blízké, co by vás mohlo dokonale charakterizovat. Pokud rozdáváte reklamní textil na velké veřejné akci, nezapomeňte volit universální velikosti triček, tak aby je mohli dostat muži i ženy. 

reklamní tričko

Jak vybírat správně? 

Vybírat reklamní textil je dobré podle toho, na jaké akci jej budete chtít rozdávat. Na velké a veřejné akce si nachystejte universální obyčejné tričko, které můžete dát všem návštěvníkům bez ohledu na věk, postavu nebo pohlaví. Takové trička by měly pasovat každému, kdo je dostane. Pokud však míříte výš a pořádáte firemní akci nebo prezentaci pro vážené hosty, uzpůsobte tomu i styl triček. Tentokrát se hodí něco elegantnějšího, skvěle vypadají i potištěná trička s límečkem. 

Nezapomeňte, že i potisk by měl splňovat určitá kritéria. Určitě se vyvarujte příliš výrazným a barevným nápisům, v jednoduchosti je přece krása, na to nezapomínejte. Kromě názvu firmy, by nemělo chybět ani logo, pokud takové máte, klidně i vtipný slogan ale hlavně kontaktní údaje o firmě, tak aby vás potencionální zákazník mohl snadno oslovit.